Strategia intrarilor la boxe a decis rezultatul in a doua cursa de la Spa-Francorchamps

Mihai Marinescu a pornit la Spa-Francorchamps de pe a 25-a pozitie a grilei de start a World Series By Renault si a izbutit sa incheie a doua cursa pe locul 14.

Calificarile nereusite au fost compensate de un start bun, pana la intrarea in primul viraj, La Source, pilotul Zeta Corse recuperand sase pozitii. Chiar in primul tur, la iesirea din Eau Rouge, a avut loc un incident de cursa in urma caruia a intrat pe pista safety car-ul. Au urmat 3 tururi sub safety car, iar Mihai a profitat de iesirea acesteia depasind chiar din primul tur de la reluarea cursei. La doua tururi dupa intrarea la boxe a safety car-ului se afla pe locul 14 si se straduia sa isi imbunatateasca timpul pe fiecare sector in pofida uzurii ridicate a pneurilor spate.

Cursa a doua de la Spa-Francorchamps (2 iunie) a fost prima din acest sezon in care pilotii au intrat la boxe pentru schimbul de pneuri, iar lipsa de exercitiu a echipei s-a simtit, Mihai pierzand secunde pretioase. Dupa intrarea la boxe pilotul brasovean a revenit pe locul 18 si au urmat tururi in care a izbutit sa depaseasca trecand in cele din urma linia de finis pe locul 14.

Q&A: Mihai Marinescu #24 – Zeta Corse

Care a fost cel mai dificil moment al weekendului de Formula Renault 3.5 de pe Spa-Francorchamps?
MM: Au fost mai multe momente dificile de-a lungul weekendului: antrenamentele libere de vineri care au fost pe ploaie torentiala si ceata, in cursa de sambata a fost acel incident in urma caruia am fost rasucit si s-a deteriorat bratul suspensiei dreapta spate, incidentul din Eau Rouge, din cursa de duminica, cand mi-a fost dificil sa ma strecor printre piesele care zburau prin aer de la masinile lovite si sa ma feresc sa fiu prins de masinile care ricosau.

Cum te-ai adaptat acestei piste la volanul masinii Zeta Corse nr. 24 de World Series by Renault?
MM: Intr-un final am izbutit sa ma adaptez cu masina nr 24, una noua pentru mine. La Monza si la Aragon am pilotat masina cu nr 23. Pana la finalul weekendului reusind sa eliminam toate problemele care au fost pe aceasta masina. Comparativ cu masina de Formula 2 adaptarea a fost rapida, referintele pe care le-am avut pe acest circuit din trecut fiind apropiate de cele pe care le-am invatat weekendul acesta.

Ai fost coechipier cu Carlos Sainz jr.la Spa, cum a decurs colaborarea dintre voi?
MM: Foarte bine. Carlos este un pilot bun cu care poti lucra foarte bine pentru dezvoltarea masinii si strategiei de cursa. Imi doresc foarte mult sa il am coechipier pe Carlos pana la finalul sezonului.

Ce urmeaza acum la revenirea in Romania?
MM: In primele zile urmeaza sa lucrez in calitate de inginer cu pilotul mexican, Alex Abogado pe simulatorul din Brasov, vom lucra si la partea fizica. Dupa care ne vom intoarce la Spa unde weekendul viitor Alex va concura in Formula Renault 2.0 Alps si unde il voi asista ca inginer de cursa.

22-23 iunie: urmatoarea etapa din World Series by Renault se va desfasura la Moscova pe ciruitul Moscow Raceway.

1 Comentarii

  1. vasile nechifor says:

    Felicitari pentru modul cum te-ai descurcat la Spa. Sa speram ca or sa dispara problemele ca sa iasa soarele si pe la noi. Bafta!

Comenteaza via Facebook

[fbcomments]

Lasă un răspuns

Formula Racing / Professional simulator

Recomandam