Portimao, weekend negru

  • DSC04407

Servus!

Cursa din Potugalia a fost reversul cursei din Anglia. Desi a inceput bine de tot, si joi (in testele oficiale), si vineri (in antrenamentele libere), atat pe ploaie, cat si pe uscat, rezultatul nu a fost cel asteptat.

Joi am testat pentru prima oara in acest sezon „noua” specificatie a acestei masini in conditii de ploaie si am fost placut surprins sa descopar o masina care nu are probleme de aqua-planare (datorita noilor gume) si care ofera o franare mult mai sigura. Si rezultatele au fost bune, simtindu-ma in largul meu in conditiile in care eu nu sunt un fan al ploii :)

Vineri ritmul a fost continuat in acelasi trend si totul parea pregatit pentru cele doua calificari si cele doua curse. Insa nu a fost sa fie. O strategie diferita in calificari (diferita fata de cele de pana acum si mai riscanta) m-a adus in punctul in care ma aflam in cel  mai rapid tur sa am in fata numai masini care ieseau de la boxe si care m-au incurcat. Am plecat de pe 9, ceea ce nu insemna o pozitie proasta, stiind ca pot depasi in timpul cursei. Ca dovada ca in al doile tur cand m-am lovit cu Zanella (care a inchis interiorul inuman in primul viraj si ma impins pe bordura interioara inalta de 30cm din beton) ma luptam deja pentru pozitia a cincea. Nemaiavand spatiu de manevra am fost obligat sa incalec bordura inalta, care m-a trimis intr-un tet-a-que. Am pierdut tot in acel moment! Revenind pe 17 in cursa am inceput sa ii urmaresc pe cei din fata, depasind pana in ultimul tur si terminand cursa pe zece si aducand acasa un singur punct.

Duminica noaptea a plouat, iar dimineata soarele starlucea. Am sperat ca masinile care rulau pe pista inaintea noastra sa usuce pista. Asta s-a si intamplat. Am optat pentru startegia obisnuita in calificari. Si o ploaie torentiala a stricat totul! Sase sau sapte piloti au reusit sa incheie turul de incalzire inainte de a se suspenda sesiunea cu steagul rosu. Celorlalti, inclusiv mie, nu ni s-au mai luat timpii in considerare. Daca ma aflam cu 15 secunde mai in fata in turul pe circuit poate faceam parte din accea care prin noroc au plecat in primele 3 pozitii. Am intrat la boxe si am schimbat slickurile cu cele de ploaie. si am iesit in momentul in care sesiunea s-a reluat insa fara nici o speranta deoarece pista era inundata… Am fost cel mai rapid pe circuit dupa reluarea calificarilor, fiind singurul care s-a amestecat cu cei care scosesera timpii inainte de suspendare. Numai locul 7 pentru cursa 2.

Mai departe, pentru ce s-a intamplat in cursa nu am ce comenta. La mijlocul turului 2 am primit mesaje de eroare pe display de motor supraincalzit si turatia motorului mi-a fost taiata de la 825rpm (normal) la 3000rpm din cauza sistemului de siguranta in cazul motorului supraincins. M-am tarat incet la boxe unde am descoperit gaura in radiator! Cursa incheiata…

Desi nu am adunat decat un singur punct, inca ma mai pot bate pentru campionat, insa fa fi mult mai greu.

Problema este ca la Nurburgring nu pot participa din motivul financiar!

Sunt surprins ca nimeni (cu potential bun de sponsorizare) nu vrea sa ni se alature!!! Am rezultate bune, sunt rapid, sunt constant, camerele de luat vederi ma urmaresc si cu toate acestea nu am un sponsor sigur pe care sa ma pot baza intreg sezonul si sa nu mai am stresul „voi participa sau nu la urmatoarea etapa?”

Iata si un mic filmulet din weekend, din una din sesiunile de ploaie:

 

Si mai am un mic filmulet pentru voi! :)

Sapatamana acesta am filmat o parte din antrenamentul pe care il fac cu bicicleta, impreuna cu Prietenul meu. Este coborarea din statiunea Poiana Brasov spre oras. Enjoy! :)

Vreau sa castig!

Mihai

9 Comentarii

  1. Dan says:

    oricum ar fi, noi suntem mandrii de tine! sa te ajute hal de sus sa gasesti un sponsor calumea si constant!

  2. Marius says:

    Ai grija cu ala micu’ … e rapid elvetianul. In rest, toata lumea te considera referinta. Asteptam prima victorie din sezon. Spor!

  3. roxana says:

    buna Mihai.de ce nu investesc televiziunile de sport din romania care transmit cursele si care nu contenesc sa te laude atunci cand ai rezultate f bune?ar putea fi si ptr ei o strategie de marketing…isi lipesc siglele pe masina..etc. Oricum noi te sustinem din fata televizorului si ti dorim succes.

  4. coco says:

    imi era frica de acest verdict crunt!!! de aceea te-am si intrebat pe facebook inainte de portimao ….cum stai cu sponsorizarea. nu stiu cati bani baga compania digi sport la echipele din handbal, baschet, polo…dar poate te-ar putea ajuta si pe tine. sa inteleg ca acum cu sponsorii care ii ai nu reusesti sa strangi minimul de 250.000 euro pentru fiecare cursa. forza mihai! sustinatorul sportului e cu tine si cu tot sportul facut cu munca si daruire.

Comenteaza via Facebook

[fbcomments]

Lasă un răspuns

Formula Racing / Professional simulator

Din pagina Facebook

Mihai Marinescu - Beu

Mihai Marinescu - Beu

Prema Powerteam won the #F4 race in Imola with Juan Manuel Correa !! #FrontRow to #P1

Photos from Mihai Marinescu - Beu's post

Mai 29th 10:26pm • Niciun comentariu

Recomandam