Who is he and what is Mihai Marinescu doing

Sezonul competițional 2012 îl găsește pe Mihai Marinescu mai pregătit ca niciodată pentru a acumula puncte, dar și mai important, pentru a câștiga victorii. În acest sezon Mihai participă pentru al-treilea an consecutiv in Formula 2, având șanse reale la câștigarea campionatului și implicit al premiului asociat cu aceasta.

Premiul pentru câștigătorul Campionatului de Formula 2 constă într-un test in monopostul de Formula 1 al echipei Williams și obținerea supra-licenței F.I.A. care-i va da dă dreptul de a participa în mult râvnita competiție de Formula 1.

Poți vedea aici rezultatele evoluției sale din 2011, inclusiv victoria de la Monza, o victorie istorică pentru sportul cu motor românesc.

Vizita ta pe acest website însemnă mult pentru Mihai. Dacă îți place evoluția lui Mihai ca pilot, dă de veste mai departe că România are un pilot cu talent și șanse reale de afirmare.

District Racing Team (Aprilie, 2012)

F2 / 2012 Schedule

 SILVERSTONE (UK)
 ALGARVE (PT)
 NURBURGRING (DE)
25-26-27 Mai
 SPA-FRANCORCHAMPS (BE)
22-23-24 Iunie
 BRANDS HATCH (UK)
13-14-15 Iulie
 PAUL RICARD (FR)
20-21-22 Iulie
 HUNGARORING (HU)
7-8-9 Septembrie
 MONZA (IT)
28-29-30 Septembrie

Contact the team

Silverstone, sfarsit de saptamana incheiat bine

  • podium-silverstone
  • Mihai Marinescu poleposition race2

Hristos A Inviat!

Iata ca am avut un inceput de campionat in forta, lucru de care sunt multumit. Sunt cateva probleme pe care le-am notat (si nu am fost fericit cand am realizat ca am gresit), dar se pot indrepta foarte repede.

Vineri. O zi destul de calda (fata de celelalte care urmau), in care am fost complet relaxat, nimic de demonstrat, nimic de castigat. Pentru prima sesiune de antrenamente libere am incercat doua solutii posibile pentru calificari. Am fost surprinsi sa vedem ca diferenta dintre ele nu era majora, insa am tras niste concluzii bune. Un baton Isostar High Energy de banane si un Energy Gel in pauza de masa deoarece pauza dintre sesiuni a fost foarte scurta. Cea de-a doua sesiune de antrenamente libere am imparti-o in doua, incercand o semi-simulare de cursa si una de calificari. Am avut un feeling pozitiv pentru inceputul de cursa dupa aceasta simulare, insa concluzia pentru “sfaritul de cursa” a fost eronata. Partea pozitiva a testului a fost simularea de calificari. Un singur tur, curat si la limita. Asta rezultat in recordul pe tur cu acesta masina, pe acest circuit.

Sambata. In timpul noptii picurase un pic si circuitul era umed cand am iesit dimineata in calificari. A trebuit sa fiu grijuliu cu incalzitul gumelor, deoarece sunt foarte sensibile la temperaturi scazute si riscam sa le stric structura. Sunt multumit de sesiunea de calificari, o mic derapaj in ultimul viraj m-a costat pozitia a doua pe grila. In rest, un tur in forta. Cursa a fost dificila. Un start foarte bun (acceleratie 0-100 km/h in 2,4 secunde) m-a dus pana pe pozitia a doua in doua viraje. De acolo am inceput sa imping prea tare, folosind gumele mai mult decat necesar. Acele doua pozitii pe care le-am pierdut pana la final se datoreaza faptului ca: 1. am condus prea agresiv si 2. setarea era prea agresiva pentru cursa. Desi a fost rece afara, am transpirat mult si la sfarsitul cursei m-am hidratat cu Isostar Hydrate and Perform.

Duminica. Cea mai friguroasa zi, la inceputul sesiunii de calificari temperatura aerului era de 1′C. Cu o pista inghetata, mi-am luat tot timpul sa incelzesc cu grija si sa fiu si mai atent la gume. Un singur tur, la sfarsitul caruia am stabilit un nou record pe tur!!! Nimic de adaugat la aceasta…Iata:

Pentru cursa am optat pentru o strategie mai putin agresiva, insa pasul facut in acesta directie am vrut sa fie unul  mic. Decizie foarte buna! Gumele m-au tinut acceptabil, pana prin turul 16-17. Dupa aceea au fost de necontrolat… Uzura prea mare. Oricum, mult mai bine decat sambata, cand deja in turul 12-13 aveam dificultati. Acesta este greseala pe care am facut-o de am terminat pe pozitia a doua cursa…

Greseala mea! Nu am inteles cum trebuia gumele in singura zi de test pe acre am avut-o la dispozitie. Stiu acuma care este directia in care trebuie sa merg, am vazut ca masina este controlabila si bine balansata si cu setarea din cursa 2, asta inseamna ca  mai suporta inca o data modificari pentru setarea de cursa. Am constatat ca am o masina foarte buna pentru calificari, dar nu la fel pentru cursa. Stiu cum sa repar greseala, si nu se va mai repeta.

Invat, tot timpul mai invat cate ceva! :)

Un weekend pozitiv cu multe puncte adunate. Locul doi la general. Pacat ca nu am certitudiena pentru urmatoarea etapa! Rog, din nou, cine ma poate sustine pentru urmatoare etapa sa ni se alature! Nu dezamagesc!

Cu incredere!

Mihai

3 Comentarii

  1. Dan Strauti says:

    Felicitari pentru evolutie si rezultate. Iti tinem pumnii si ne dorim sa fi mereu pe podium. Iti urmarim evolutia cu sufletul la gura. Suntem alaturi de tine cu gandurile bune, cu speranta unor rezultate constante si favorabile.
    Tot respectul pentru ceea ce faci. Multa bafta!

  2. Marius says:

    Bravo, Mihai! Pacat ca nu am avut Live cursa, dar comentariile pe twitter si-au facut treaba. Am anticipat, din pacate, ca vei pierde P1 in cursa a doua, la felul in care statea Bacheta intr-o secunda, cat sa poata folosi boost-urile. In schimb, in cursa 1 a fost entuziasmant: P4 –> P2 la start, pe urma recuperat intr-un ritm sustinut … pana gumele s-au dus. E, orikum, mai bine decat anul trecut si e foarte bine sa te uiti numai dupa P1. Multa bafta in continuare – sa-mi zici cand apare tricoul si/sau shapca cu Mihai Marinescu! ;)

  3. Liviu says:

    Demential acel onboard!!

Comenteaza via Facebook

Comentarii via Facebook

comentarii

Leave a Reply

Program sponsorizare

Dacă sunteți interesat să vă promovați compania la nivel național si internațional, expunerea pe care o are Mihai Marinescu ca pilot de Formula2 atât în presa scrisă cât și în emisiunile televizate, este o garanție că vă puteți atinge scopul.

Contactați-ne pentru a stabili împreună detaliile colaborării.

Facebook updates

Twitter updates