Who is he and what is Mihai Marinescu doing

Sezonul competițional 2012 îl găsește pe Mihai Marinescu mai pregătit ca niciodată pentru a acumula puncte, dar și mai important, pentru a câștiga victorii. În acest sezon Mihai participă pentru al-treilea an consecutiv in Formula 2, având șanse reale la câștigarea campionatului și implicit al premiului asociat cu aceasta.

Premiul pentru câștigătorul Campionatului de Formula 2 constă într-un test in monopostul de Formula 1 al echipei Williams și obținerea supra-licenței F.I.A. care-i va da dă dreptul de a participa în mult râvnita competiție de Formula 1.

Poți vedea aici rezultatele evoluției sale din 2011, inclusiv victoria de la Monza, o victorie istorică pentru sportul cu motor românesc.

Vizita ta pe acest website însemnă mult pentru Mihai. Dacă îți place evoluția lui Mihai ca pilot, dă de veste mai departe că România are un pilot cu talent și șanse reale de afirmare.

District Racing Team (Aprilie, 2012)

F2 / 2012 Schedule

 SILVERSTONE (UK)
 ALGARVE (PT)
 NURBURGRING (DE)
25-26-27 Mai
 SPA-FRANCORCHAMPS (BE)
22-23-24 Iunie
 BRANDS HATCH (UK)
13-14-15 Iulie
 PAUL RICARD (FR)
20-21-22 Iulie
 HUNGARORING (HU)
7-8-9 Septembrie
 MONZA (IT)
28-29-30 Septembrie

Contact the team

Scurta introducere in regulile pentru folosirea “boosturilor”

  • F2-wheel

Regulile pentru Boost din anul acesta sunt urmatoarele:

1. Free Practice 2:
Este permisa folosirea a doua Boosturi in antrenamentele libere 2, la libera decizie a pilotului, cand si unde doreste el.

2. Calificari 2:
Ca intotdeuna, in calificari 2 (duminica) pilotii au optiunea de Boost activata. Anul acesta pilotii au 5 Boosturi la dispozitie si pot folosi maxim 2 boosturi pe tur, unde vor si cand vor.

3 Cursa 1 si 2:
Toata lumea are la dispozitie 8 Boosturi pentru intreaga perioada a cursei. Acestea pot fi folosite incepand din al doilea tur, numai daca pilotul se afla mai putin de o secunde fata de cel din fata sa in zona de detectie si numai pe o portiune special desemnata pe circuit. Exact ca DRS-ul din F1 :)

Sper sa fi clarificat problema!

Urmatoarea etapa, Portimao, in acest weekend!

Mihai

6 Comentarii

  1. Stef says:

    Ca principiu, boostul poate fi folosit si similar KERS-ului, adica incepand devreme pe accelerare sau este mult prea brutal in livrarea puterii si esti limitat de aderenta spate? Altfel formulat, exista in calificari oportunitate de utilizare in afara de liniile drepte pentru viteza superioara la capatul lor?

    Pe volanul de mai sus sunt butoane de Wing- si Wing+. Daca stiu bine, sunt pentru aripa fata, cam cum a fost in F1, insa este permisa modificarea aripii din mers? Exista limitari in utilizarea ei? Este intr-adevar utilizabila pe parcursul unui tur sau este mult mai utila pentru ajustarea balansului aerodinamic pe masura ce cursa se scurge, cu masina mai usoara si cauciucuri mai uzate? Intreb lucrurile astea pentru ca la F2 lipsesc onboard-uri unde ar fi fost interesant de vazut utilizarea lor de catre piloti (cum de exemplu este usor de sesizat ajustarea balansului de frane in F1 de catre unii piloti – din nefericire nu este vizibill si in ce directie si cu cat).

    Multumiri pentru clarificari! Si succes maxim la Portimao!

    • Mihai says:

      Ca principiu este la fel ca si KERS-ul, pt ca ofera putere in plus la motor, pe cand DRS-ul modifica aerodinamica masinii.

      Boostul poate fi actionat numai in treapta a 3-a si numai peste 2500rpm. Surplusul de putere este sub control, si de obicei cu cat mai repede actionezi butonul, cu atat castigi mai mult. Dupa ce ai consumat un boost de 6 secunde, trebuie sa astepti inca 10 secunde pentru a il avea pe urmatorul disponibil.

      da, wing+ si wing- modifica aripa fata in timpul mersului in trepte de cate 0,5′. Nu exista limitari la folosirea acesteia. :)

      • Stef says:

        Ok, roger that! :) Merci frumos pentru amabilitate si sper sa-ti mai faci timp si pentru noi cu cate o informatie despre masina, circuite, functionarea f2 in general (ca e un format diferit fata de alte formule), mai ales pentru “pilotii de fotoliu”.

        Go get them!!!

  2. Mihai says:

    Si DRS-ul din F1 se poate folosi la liber in antrenamente si calificari. daca ai observat, calificarile de duminica sunt mult mai tensionate si mai scurte decta cele de sambata. duminica ai o singura sansa de a scoate cel mai bun timp, pe cand sambata te mai poti corecta si din pilotaj. trebuie sa fi foarte “curat”

  3. Ovidiu says:

    Am uitat să te felicit pentru ultimele rezultate și să-ți urez mult succes în continuare!

  4. Ovidiu says:

    Nu văd logica de a permite în antrenamente și calificări folosirea oriunde, cât timp în cursă ai o zonă anume. Cu ce te ajută să poți accelera mai repede într-o zonă oarecare, dacă nu poți face asta și în cursă? Nu devine chiar contraproductiv, existând tentația de a folosi boost-ul într-o zonă unde crezi că “ai nevoie” (pentru calificări, de exemplu), în loc să te concentrezi pe a le exersa doar în zona unde vei folosi boost și în cursă?

Comenteaza via Facebook

Comentarii via Facebook

comentarii

Leave a Reply

Program sponsorizare

Dacă sunteți interesat să vă promovați compania la nivel național si internațional, expunerea pe care o are Mihai Marinescu ca pilot de Formula2 atât în presa scrisă cât și în emisiunile televizate, este o garanție că vă puteți atinge scopul.

Contactați-ne pentru a stabili împreună detaliile colaborării.

Facebook updates

Twitter updates