Who is he and what is Mihai Marinescu doing

Sezonul competițional 2012 îl găsește pe Mihai Marinescu mai pregătit ca niciodată pentru a acumula puncte, dar și mai important, pentru a câștiga victorii. În acest sezon Mihai participă pentru al-treilea an consecutiv in Formula 2, având șanse reale la câștigarea campionatului și implicit al premiului asociat cu aceasta.

Premiul pentru câștigătorul Campionatului de Formula 2 constă într-un test in monopostul de Formula 1 al echipei Williams și obținerea supra-licenței F.I.A. care-i va da dă dreptul de a participa în mult râvnita competiție de Formula 1.

Poți vedea aici rezultatele evoluției sale din 2011, inclusiv victoria de la Monza, o victorie istorică pentru sportul cu motor românesc.

Vizita ta pe acest website însemnă mult pentru Mihai. Dacă îți place evoluția lui Mihai ca pilot, dă de veste mai departe că România are un pilot cu talent și șanse reale de afirmare.

District Racing Team (Aprilie, 2012)

F2 / 2012 Schedule

 SILVERSTONE (UK)
 ALGARVE (PT)
 NURBURGRING (DE)
25-26-27 Mai
 SPA-FRANCORCHAMPS (BE)
22-23-24 Iunie
 BRANDS HATCH (UK)
13-14-15 Iulie
 PAUL RICARD (FR)
20-21-22 Iulie
 HUNGARORING (HU)
7-8-9 Septembrie
 MONZA (IT)
28-29-30 Septembrie

Contact the team

Prima oara in masina in 2012

  • DSC04088
  • _BM11136

Servus!

Iata ca m-am intors sa scriu pe blog, sa va dau de stire cum a fost la testul oficial de Formula 2 la Silverstone de miercuri. In primul rand, nu am mai scris pe blog pe perioada iernii doarece nu au fost intamplari care trebuiau descrise pe larg. Ceea ce am facut pe perioada iernii am afisat pe pagina oficiala de Facebook si Twitter.

Dupa cum bine stiti, am participat la testul oficial al campionatului de Formula 2. Si am fost foarte (foarte) fericit sa ma aflu din nou la volanul unei masini, dupa 3 luni de pauza.

Masina de anul acesta de Formula 2 s-a prezentat cu cateva modificari importante la primul test. In primul rand, furnizorul de cauciucuri a fost schimbat, acesta fiind Yokohama. Iar a doua modificare importanta a fost sistemul de franare. Discurile de frana de otel au fost schimbate cu unele noi si superlegere de carbon-hybrid (denumirea oficiala care mie mi se pare ca suna foarte ECO-Friendly :) ). Imaginati-va ca numai din 4 discuri de frana masina s-a usurat cu 17 kilograme si daca includem si etrierii de frana, s-au castigat 18,75 kg. Nu este rau pentru o  masina care in 2011 cantarea 670 kg! :) Au mai fost aduse mici modificari pe ici pe colo, care nu au o influenta majora in performanta masinii, dar ajuta, de exemplu racirea motorului.

Gumele sunt extraordinare! Masina de anul trecut era una “vesela” (gumele nu generau suficienta aderenta la sol, iar masina se simtea foarte usoara), anul acesta nu mai este cazul! In sfarsit F2-ul se comporta ca masinile de talia ei! Are foarte multa aderenta in virajele de viteza medie si mare. Simt in sfarsit efectul apasarii aerodinamice transformat in aderenta la sol. Efectele au fost urmatoarele: in virajele de viteza mare am castigat 15km/h iar pe tur am castigat 2 secunde fata de anul trecut.  Magia neagra si-a facut efectul! Diferenta de timp pe tur nu a fost numai din cauza gumelor, ci si din cauza franelor. Punctele de franare au fost duse mai tarziu si scurtate ca distanta, deci am mers mai mult timp in plina admisie!

Ce m-a interesat pe mine cel mai mult in timpul testelor a fost sa inteleg intr-un timp cat mai scurt aceste gume, pentru ca daca voi reusi sa fac acest campionat voi avea nevoie de acesta informatie. In plus, aceasta a fost singura zi de test inaintea inceperii campionatului. M-am concentrat foarte mult pe presiuni si temperaturi de functionare, modul in care trebuiesc aduse in temperatura acestea si modul in care acestea se degradeaza.

Nu m-am concentrat de loc pe timpul pe tur, care a iesit natural, fara sa fac nici un fel de efort. Acest lucru ma bucura si imi arata ca ultimele 3 luni nu au fost in zadar in pregatirea mea pentru acest an. Nu ma intelegeti gresit, a fost o zi de test plina (cum nu am mai avut de mult cu acesta masina) in care totul a fost programat in detaliu, si toate combinatiile posible si imposibile de setari au fost incercate. Surprinzator, a fost zi extraordinara in Anglia, 21′C si m-am hidratat in continuu cu Isostar Hydrate & Perform.

In sesiunea a treia probabil ca ati observat ca ca am terminat in coada clasamentului. Asta s-a datorat faptului ca atunci cand am incercat sa facem o simulare de cursa m-am ales cu o explozie a cauciucului stanga spate! Recunosc ca am vrut sa vad care ii sunt limitele si in acele putine ture pe care le-am facut, am tras de gume sa vad cat de mult imi ofera! Asta inseamna i-am atins limita! :) Dupa o mica pauza intre sesiuni si un baton Isostar High Energy, am reluat simularea de cursa in ultima sesiune cu rezervorul masinii plin cu benzina si al meu cu carbohidrati si am scos al doilea timp al zilei. Surpriza a fost ca am reusit sa mai scot ceva din gumele deja uzate in acel moment si sa ii bat pe aceeia care faceau simulari de calificari!

In concluzie nu a fost un test deloc rau, am invatat multe dar inca mai am intrebari si nedumeriri legate de cateve puncte aparute pe durata testului.

Trebuie sa atrag atentia asupra unui lucru! Pana in acest moment eu nu am certitudinea ca voi lua startul in campionat peste doua saptamani, din motiv financiar!

Rog prin aceasta, ca oricine care ma poate ajuta sa iau startul la prima etapa si la intregul campionat, sa ni se alature! Nu voi dezamagi!

Mihai

5 Comentarii

  1. alin says:

    te urmarim din madrid.mult noroc si anunta-ne daca ai curse prin spania.vom fi prezenti.succes!

  2. Bogdan says:

    Multa, multa bafta!

  3. Patrik says:

    Bafta Mihai! Sper sa rezolvi problemele financiare…meriti!

  4. Marius says:

    Sper sa se rezolve cu partea financiara … Multzam de update!

Comenteaza via Facebook

Comentarii via Facebook

comentarii

Leave a Reply

Program sponsorizare

Dacă sunteți interesat să vă promovați compania la nivel național si internațional, expunerea pe care o are Mihai Marinescu ca pilot de Formula2 atât în presa scrisă cât și în emisiunile televizate, este o garanție că vă puteți atinge scopul.

Contactați-ne pentru a stabili împreună detaliile colaborării.

Facebook updates

Twitter updates